FAQ
| VÝBĚR A OBJEDNÁVKA
- Jak nakupovat na e-shopu Superbronz.cz?
Online: Z online nabídky našeho e-shopu vlož vybrané produkty do nákupního košíku. Jakmile máš v košíku všechny požadované produkty, přejdi do nákupního košíku (v pravém horním rohu). V prvním kroku uvidíš souhrn všech objednávaných produktů, který ještě můžeš v případě potřeby upravovat - změnit množství pomocí tlačítek - a + u každého jednotlivého produktu, nebo produkt z košíku úplně odstranit pomocí křížku na konci každého řádku. Košík se s každou úpravou automaticky aktualizuje. Pokud chceš využít slevový kód nebo dárkový poukaz, napiš promo kód do pole »Vložit slevový kupón« a následně klikni na »Přidat slevový kupón«. Výsledná cena se automaticky přepočítá. V dalším kroku zvol způsob dopravy a platby. Ve 3. kroku vyplň údaje o tobě a doručovací adresu. Objednávku dokončíš kliknutím na políčko Odeslat objednávku. Pokud jsi jako způsob platby vybral/a online platbu kartou prostřednictvím platební brány Shoptet Pay, platební brána i potvrzení u banky se ti vykreslí přímo v e-shopu (nedochází k žádnému přesměrování). Po dokončení objednávky ti přijde potvrzovací e-mail na uvedenou e-mailovou adresu. V tomto potvrzení najdeš číslo tvé objednávky, zadané kontaktní a doručovací údaje, souhrn objednaných produktů, vybraný způsob platby a dopravy.
E-mailem: Pro objednání vybraných produktů nám můžeš také poslat e-mail. E-mailová objednávka musí obsahovat kontaktní údaje jako je jméno a příjmení, doručovací adresu, kontaktní telefon a e-mail, specifikaci objednávaného zboží a jeho množství. Tuto objednávku nám zašli na adresu info@superbronz.cz. Jakmile objednávku zaevidujeme do našeho systému, pošleme ti na e-mail potvrzení o přijetí objednávky.
Telefonicky: Potřebuješ poradit s výběrem, nebo ti z nějakého důvodu nevyhovuje online objednávání? Nevadí, u nás můžeš jednoduše objednat také prostřednictvím naší zákaznické linky na čísle +420 771 168 489 a my tě celou objednávkou provedeme. Než se s námi spojíš, připrav si prosím specifikaci požadovaného zboží (tzn. o jaké zboží máš zájem a v jakém počtu). Jakmile objednávku zaevidujeme do našeho systému, pošleme ti na e-mail potvrzení o přijetí objednávky. Naše zákaznická linka je v provozu od pondělí do pátku v čase 6:00 - 14:30.
- Nejsem si jistý/á svým výběrem. Můžete mi poradit?
Prohlédl/a jsi celý e-shop a stejně stále nevíš, který produkt objednat? S výběrem té nejlepší kombinace opalovací kosmetiky přesně pro tebe ti rádi pomůžeme. Pro radu můžeš zavolat na naši zákaznickou linku na čísle +420 771 168 489, a to od pondělí do pátku v čase 6:00 - 14:30.
- Nepřišel mi e-mail potvrzující přijetí objednávky. Co mám dělat?
Při každé objednávce se automaticky odesílá na uvedenou kontaktní e-mailovou adresu potvrzení o přijetí tvé objednávky. Pokud toto potvrzení nemůžeš najít ve složce s doručenou poštou, zkontroluj prosím také složky Hromadné e-maily, Nevyžádaná pošta, Spam, Archiv, nebo Sociální sítě. Protože některé e-mailové schránky přijatou poštu automaticky rozdělují do různých kategorií, příchozí e-maily se občas zatoulají do nesprávné složky, proto zkus nahlédnout i do ostatních kategorií tvé e-mailové schránky. Pokud potvrzení nenajdeš ani takto, napiš nám e-mail na adresu info@superbronz.cz, nebo volej na telefonní číslo +420 771 168 489. Je možné, že jsi se při objednávce spletl/a a zadal/a špatně tvou e-mailovou adresu. V tomto případě chybu opravíme a potvrzení ti zašleme znovu na správnou e-mailovou adresu.
- Potřebuji změnit kontaktní e-mail, telefon nebo adresu doručení mé objednávky. Jak mám postupovat?
Než dokončíš objednávku, vždy si prosím zkontroluj všechny vyplňované údaje a objednávané zboží. Pokud se spleteš v kontaktním e-mailu nebo telefonním čísle, případně zadáš špatnou doručovací adresu, obratem nás prosím kontaktuj e-mailem na adrese info@superbronz.cz. Jakmile objednávku předáme dopravci a pošleme ti potvrzení o expedování balíčku, tyto změny již bohužel nemůžeme provést.
- Potřebuji změnit počet kusů objednaného zboží. Jak postupovat?
Pokud jsi od nás již obdržel/a potvrzení objednávky, není kvůli garanci rychlého doručení bohužel možné v objednávce upravovat objednané množství. Pokud jsi něco zapomněl/a přidat do košíku nebo chceš doobjednat další zboží, vytvoř si prosím novou objednávku. Pokud chceš snížit množství objednaného zboží, po potvrzení objednávky z naší strany již takového úpravy nejsou možné. Vždy ale máš právo do 14ti dnů od převzetí objednávky využít možnosti vrácení objednávky nebo její části. Pro více informací si přečti podmínky pro Vrácení zboží bez udání důvodu.
- Potřebuji objednávku zrušit. Co mám dělat?
Pokud jsi od nás již obdržel/a potvrzení o odeslání objednávky prostřednictvím dopravce, není bohužel možné objednávku stornovat. V případě, že si objednávku rozmyslíš, nebo si chceš ponechat jen její část, máš 14ti denní lhůtu od převzetí objednávky na vrácení objednávky nebo její části. Pro více informací si přečti podmínky pro Vrácení zboží bez udání důvodu.
- Vyhlédnutý produkt je momentálně vyprodaný. Jak zjistím, kdy bude opět skladem?
Pokud máš zájem o zboží, které momentálně nemáme skladem, můžeš využít funkce »Hlídacího psa«, která ti automaticky odešle e-mailem upozornění v momentě, kdy bude vybrané zboží znovu naskladněno. Stejným způsobem můžeš také hlídat cenu produktu - jakmile bude zboží v akci, dostaneš e-mailem upozornění na snížení jeho ceny.
Tuto funkci nastavíš kliknutím na tlačítko »Hlídat« a následným vyplněním formuláře, který se objeví. Tlačítko »Hlídat« pro nastavení hlídacího psa najdeš v pravé části pod cenou u detailního popisu každého produktu. Jedná se o tuto ikonku níže:
- Chci zboží e-shopu Superbronz.cz prodávat ve své prodejně. Je to možné?
Ano, pokud máš e-shop nebo svou prodejnu, naše zboží můžeš přidat do své nabídky. Pro tento způsob spolupráce nás kontaktuj e-mailem na adrese info@superbronz.cz, následně tě budeme kontaktovat a domluvíme se na konkrétních podmínkách spolupráce.
| MOŽNOSTI PLATBY
- Jaké mám možnosti při platbě za objednávku?
V našem e-shopu můžeš zaplatit dvěma způsoby:
- Dobírkou při převzetí balíčku od vybrané přepravní společnosti - v tomto případě ti bude účtován poplatek za doběrečné 30 Kč.
- Platební kartou předem prostřednictvím zabezpečené online platební brány Shoptet Pay - tento způsob platby je zdarma. Platební brána akceptuje platební karty Visa a MasterCard. Nebo můžeš využít možnost platby pomocí populární služby Google Pay / Apple Pay.
- Je online platba kartou bezpečná?
Náš e-shop využívá pro online platby zabezpečenou platební bránu Shoptet Pay. Díky unikátní kombinaci funkcí inline brány a Native 3DS při placení vůbec neopustíš náš e-shop. Platební brána i potvrzení u banky se ti vykreslí přímo v e-shopu a nedochází tak k žádnému přesměrování. Brána integrovaná s Shoptet Pay splňuje přísné bezpečnostní normy PCI DSS. Jde o mezinárodní standard pro ochranu citlivých údajů o platbách kartou, jako je číslo karty.
- Co je to 3D Secure?
3D Secure je nejnovější technologií pro ověření online platby s nejvyšší možnou ochranou. Jedná se o bezpečnostní prvek, který chrání uživatele před zneužitím platební karty. 3D Secure ověření může mít více podob v závislosti na standardech tvé banky, o konkrétní podobě zabezpečení online plateb rozhoduje tvá banka. Nejčastěji se jedná o potvrzení transakce jednorázovým SMS kódem, v aplikaci mobilního bankovnictví nebo prostřednictvím zadání bezpečnostního klíče.
- Proč mi nejde zaplatit kartou v online platební bráně Shoptet Pay?
V případě, že jsi pro platbu za svou objednávku vybral/a online platbu prostřednictvím Shoptet Pay, může se někdy stát, že se platba nezdaří. Důvodů, proč ti nejde zaplatit kartou přes platební bránu, může být několik. Například:
- Zavřený prohlížeč - Pokud platební bránu zavřeš křížkem ještě před dokončením platby, platba se přeruší a nelze se do ní vrátit. Před zavřením prohlížeče vždy počkej na potvrzení o úspěšném uhrazení objednávky.
- Nebyla vybrána platební metoda - Pokud na platební bráně nevybereš žádnou platební metodu, platba se nemůže zpracovat.
- Předčasné zmáčknutí tlačítka "Zpět" - Z platební brány se nikdy nevracej tlačítkem Zpět, pokud ještě nedošlo ke zpracování a dokončení platby.
- Platba vypršela - Pokud platbu nedokončíš včas, platba vyprší a není už možné se k ní vrátit.
- Nepovolené internetové platby - Pokud nemáš u své karty povoleny internetové platby, zaplatit ti bohužel nepůjde. Toto můžeš zkontrolovat nebo nastavit ve svém internetovém bankovnictví, případně zkontaktuj svou banku.
- Platební limity - Pokud máš u své karty nastaveny limity pro platby (maximální povolená částka pro transakci, počet transakcí za den, celkový objem plateb) a překročíš je, nebudete moci platbu provést. Limity pro platby si většinou můžeš upravit přímo ve svém internetovém bankovnictví, případně zkontaktuj svou banku.
- Chybně zadaný údaj - Může se stát, že se při zadávání čísla karty, její expirace, nebo CVV/CVC kódu spleteš. Platba v tomto případě neproběhne.
- Nedostatek finančních prostředků na kartě - Pokud na kartě nemáš dostatek financí pro zaplacení celé částky za objednávku, platbu nebude možné provést. K zaplacení objednávky prosím použij kartu, na které máš dostatek peněz.
- Zamítnutí platby - Platba může být zamítnuta ze strany tvé banky, například z důvodu expirace platební karty, nebo nedostatečného ověření 3D Secure. V případě potíží s ověřením platby kontaktuj prosím svou banku.
- Technický problém - Platba může být zastavena také z důvodu odstávky platební brány, blokování ze strany internetového prohlížeče, nebo třeba výpadku internetového připojení.
- Online platba skrze Shoptet Pay se nezdařila. Jak mám postupovat?
V případě, že jsi pro platbu za svou objednávku vybral/a online platbu prostřednictvím Shoptet Pay, a ta se nezdařila, do 30 min ti zašleme výzvu k platbě, abys mohl/a online platbu kartou zkusit znovu. Pokud se ti ani při opětovném pokusu o platbu nepodaří objednávku uhradit, neváhej nás prosím kontaktovat e-mailem na adrese info@superbronz.cz, nebo telefonicky na čísle +420 771 168 489 a společně se domluvíme na dalším postupu.
- Mohu za objednávku zaplatit bankovním převodem?
Bohužel, standardně tuto možnost na našem e-shopu nenabízíme.
| MOŽNOSTI DOPRAVY
- Jaké jsou způsoby a ceny doručení?
V našem e-shopu můžeš vybírat ze tří způsobů dopravy:
- Česká pošta - Doručení na konkrétní adresu prostřednictvím České pošty je za poplatek 89 Kč.
- Balíkovna - Vyzvednutí balíku v rozsáhlé síti Balíkoven je za poplatek 79 Kč.
- PPL - Doručení na konkrétní adresu prostřednictvím společnosti PPL je za poplatek 119 Kč.
- PPL Parcel Smart - Doručení do výdejního místa PPL Parcelbox nebo PPL Parcelshop je za poplatek 79 Kč.
- Zásilkovna - Doručení na vybrané výdejní místo Zásilkovny je za poplatek 79 Kč.
- Jak mohu získat dopravu zdarma?
Pokud bude hodnota tvé objednávky vyšší než 1 000 Kč, dopravné neplatíte a máš jej zdarma. V případě, že splníš tuto podmínku a nebude ti účtováno dopravné, uvidíš to ihned v košíku při objednávce. Při objednávce vidíš v košíku také zbývající částku, za kterou je potřeba případně objednat, abys dopravu zdarma získal/a.
- Kam si mohu nechat balíček doručit?
Svou objednávku si můžeš nechat doručit na libovolnou adresu v rámci České republiky, případně na vybrané výdejní místo Zásilkovny v ČR. Je jedno, jestli si necháš objednávku poslat domů, nebo například do zaměstnání. V případě zasílání balíčků do zaměstnání však doporučujeme pro snazší doručení uvést do doručovací adresy také název firmy.
- Může být moje fakturační a doručovací adresa rozdílná?
Samozřejmě. Pokud potřebuješ zaslat objednávku na jinou adresu, než je tvá fakturační adresa, jednoduše při objednávce ve 3. kroku (Informace o vás) zaškrtněte v sekci Fakturační údaje políčko »Doručit na jinou adresu« a vyplň adresu požadovaného místa doručení.
- Za jak dlouho mi bude objednávka doručena?
Pokud není výslovně uvedeno jinak (například v období před Vánoci), u výrobků skladem tvou objednávku expedujeme do 2 pracovních dnů. Objednávku přijatou o víkendu tak předáme přepravci nejpozději v úterý. Doba doručení se u jednotlivých dopravců liší a nedokážeme ji nijak ovlivnit, většinou však nepřesáhne 2 pracovní dny. Celková doba pro doručení tak většinou je 4 pracovní dny. V momentě, když předáme tvou objednávku přepravní společnosti, dostaneš e-mailem také potvrzení o expedování objednávky.
- Dostal/a jsem potvrzení o expedování objednávky, ale zásilka mi nebyla doručena. Jak mám postupovat?
Pokud se stane, že ti zásilka nebyla doručena ve zmíněném období, a přepravce tě o případném zdržení neinformoval, kontaktuj nás e-mailem na adresu info@superbronz.cz, nebo telefonicky na čísle +420 771 168 489. Někdy se bohužel může stát, že byl tvůj balíček během přepravy poničen nebo ztracen, případně tě přepravce na uvedené adrese nezastihl a nemohl se s tebou zkontaktovat například z důvodu uvedeného chybného telefonního čísla. I přesto, že se většinou jedná o překážku na straně přepravce, rádi ti pomůžeme ztracenou zásilku najít, případně reklamovat doručení u dopravce. Pokud se k nám zásilka vrátí zpět jako nedoručená, budeme tě o této skutečnosti informovat.
- Doručujete i do zahraničí?
Ne, prozatím bohužel není možné objednané zboží zasílat jinam než na adresu v České republice. Na rozšíření možnosti zasílání objednávek na Slovensko a do ostatních zemí EU pracujeme.
| ZÁKAZNICKÝ ÚČET
- Jak mohu zákaznický účet zaregistrovat?
Pro vytvoření zákaznického účtu klikni v pravém horním rohu na ikonu panáčka pro přihlašování do zákaznického účtu. Vypadá takto:
Poté v sekci pro přihlášení klikni na »Nová registrace«, vyplň svůj e-mail a vyber si heslo, se kterým se do účtu budeš přihlašovat. Registraci dokončíš potvrzením na tlačítko »Registrovat«. Na zadaný e-mail ti ještě pošleme potvrzení o úspěšné registraci zákaznického účtu.
Po přihlášení do svého zákaznického účtu máš kdykoliv přístup k tvým dřívějším objednávkám, hodnocením produktů a diskusím, nebo můžete měnit své kontaktní údaje.
- Musím mít zaregistrovaný zákaznický účet, abych si mohl/a objednat?
Ne, u nás je registrace zákaznického účtu dobrovolná a bezplatná. S registrovaným zákaznickým účtem je objednávání snazší, ale registrace pro odeslání objednávky podmínkou není.
- Zapomněl/a jsem heslo do svého zákaznického účtu. Jak jej mohu obnovit?
Zapomenuté heslo můžeš obnovit přímo na našem e-shopu kliknutím na ikonu pro přihlašování do zákaznického účtu v pravém horním rohu. Poté v sekci pro přihlášení klikni na »Zapomenuté heslo« a vyplň svůj e-mail, který jsi použil/a při registraci zákaznického účtu. Na tento e-mail ti pošleme odkaz pro nastavení nového hesla do zákaznického účtu.
Zapomenuté heslo můžeš obnovit také prostřednictvím odkazu v e-mailu, který jsme ti poslali při tvé registraci (tento e-mail můžeš ve své schránce najít podle předmětu zprávy: Oznámení o registraci zákaznického účtu na Superbronz.cz. V této zprávě klikni na odkaz »Heslo: Pokud jste zapomněl/a své heslo, obnovte jej zde« a na zobrazené stránce vyplň svou e-mailovou adresu, kterou jsi použil/a při registraci zákaznického účtu. Na tento e-mail ti přijde odkaz pro nastavení tvého nového hesla do zákaznického účtu.
| REKLAMNÍ AKCE A ZOBRAZENÍ ZBOŽÍ
- Jak se dozvím o novinkách a slevových akcích?
Není nic jednoduššího, než se přihlásit k odběru našeho newsletteru - poté ti veškeré novinky, slevové akce a výprodeje, nebo třeba dny bez dopravného budou zasílány e-mailem s předstihem, takže už ti žádná výhodná nabídka neuteče. Jako odběratel newsletteru budeš mít přístup také ke speciálním akcím a slevám, které jsou vyhrazené pouze pro naše sledující a fanoušky opalování.
Snadnou cestou je také sledovat naše sociální sítě, kde pravidelně najdeš nejnovější informace o novinkách, probíhajících akcích a všem, co pro vás připravujeme. Stačí dát »Sledovat« na našem profilu buď na Facebooku nebo Instagramu.
- Jak se mohu registrovat k odběru newsletteru?
Chceš mít přehled o probíhajících akcích a nejnovější informace z první ruky? Pak se registruj k odběru našeho newsletteru - pole pro registraci najdeš ve spodní části e-shopu, kde vyplníš svou e-mailovou adresu:
Nemusíš mít strach, tvá e-mailová adresa je u nás v bezpečí. Pro více informací, jak s takovými daty nakládáme, si můžeš přečíst naše zásady ochrany osobních údajů. Zároveň se nemusíš bát, že tě budeme každodenně zahlcovat zbytečnými příchozími e-maily. Newslettery posíláme v rozumném časovém rozmezí (obvykle 1x týdně), vždy pouze s relevantním obsahem například v případě probíhajících akcí.
- Jak mohu změnit svou e-mailovou adresu, na kterou mi chodí newsletter?
Buď nám můžeš požadavek na změnu e-mailové adresy poslat na info@superbronz.cz, nebo můžeš jinou e-mailovou adresu znovu registrovat k odběru newsletteru na našem e-shopu.
- Už nechci dostávat akční nabídky e-mailem. Jak se mohu odhlásit z odběru newsletteru?
Pokud nechceš, abychom ti nadále posílali náš newsletter, můžeš se z odběru odhlásit pomocí odkazu v dolní části každého newsletteru, který posíláme. Nebo nám můžeš napsat na info@superbronz.cz a my ti e-mailovou adresu z databáze pro odběr newsletterů vymažeme.
- Jak dlouho trvají akční nabídky na e-shopu?
Každá ze speciálních nabídek a akcí e-shopu Superbronz.cz bývá datově omezena. Některé akce je možné využít i týden, jiné trvají například jen jeden den - vždy je to ale pouze jen po dobu zobrazení akce na e-shopu. Pokud chceš při nákup ušetřit a mít přehled o výhodných nabídkách a akcích, zaregistrujte se k odběru našeho newsletteru, nebo sleduj naše sociální sítě. Pak už ti žádná akce neuteče.
- Dostal/a jsem slevový kód. Jak ho mám uplatnit?
Pro získání příslušné slevy zadej při svém nákupu slevový kód v průběhu objednávky - v košíku, v prvním kroku objednávky do pole »Vložit slevový kupon« a potvrď kliknutím na tlačítko »Přidat slevový kupon«. Hodnota slevového kódu se odečte a výsledná cena objednávky se automaticky přepočítá.
Pole pro uplatnění slevového kódu najdeš zde:
- Slevový kód mi nefunguje. Jaký může být důvod?
Pokud ti získaný slevový kód nefunguje, může to být například z těchto důvodů:
- použití slevového kódu je podmíněno minimální nebo maximální hodnotou objednávky, které jsi nedosáhl/a;
- slevový kód již byl uplatněn a nelze jej znovu použít;
- slevový kód byl vystaven pro konkrétní osobu, jinou, než jsi ty;
- slevový kód nejde kombinovat s některými akčními nabídkami, jako například výprodeje.
V případě, že ti slevový kód nefunguje z jiného důvodu, obrať se prosím na nás e-mailem na adrese info@superbronz.cz.
- Proč produkt, který mi přišel, vypadá jinak, než na fotce při objednání?
Někdy potřebujeme změnit etiketu, obal, nebo uzávěr produktu a přitom zůstane zachovaný původní obsah a název produktu. Proto může dojít k situaci, kdy nový obal nemusí odpovídat vyobrazenému vzhledu (například v případě souběžného prodeje obou verzí produktu). Vždy se ale snažíme veškeré změny v designu zboží na našem e-shopu co nejrychleji aktualizovat, aby se ti zobrazovaly nejnovější fotografie produktů.
| VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
- Objednávka mi přišla neúplná, nebo s jiným zbožím. Co dělat?
Pokud ti v příchozím balíčku nějaké objednané zboží chybí, nebo došlo k záměně za jiné zboží, kontaktuj nás prosím e-mailem na adrese info@superbronz.cz, nebo telefonicky na čísle +420 771 168 489, kde s tebou sjednáme nápravu.
- Balíček s objednávkou mi přišel poškozený nebo rozbitý. Jak to mám řešit?
Ideální variantou je ihned při přebírání zásilky od kurýra přepravní společnosti zkontrolovat stav balíčku, zda není viditelně poškozený. Pokud je například potrhaný, potlučený, porušená lepící páska, nebo je krabice potečená, zásilku odmítni převzít a způsob poškození zásilky sepíšeš do protokolu o předání zásilky, který u sebe má kurýr přepravní společnosti. Přepravce nám zásilku vrátí zpět a my zahájíme reklamaci přepravy. Abychom ti co nejrychleji mohli odeslat objednávku znovu, doporučujeme nás však o této skutečnosti ihned informovat i z tvé strany e-mailem na adrese info@superbronz.cz.
Pokud jsi zásilku převzal/a a poškození objevil/a až po rozbalení, kontaktuj nás prosím e-mailem na adrese info@superbronz.cz, nebo telefonicky na čísle +420 771 168 489. Uveď také číslo objednávky nebo faktury, popiš zjištěné poškození a jaké ze zboží bylo poškozeno, a pokud je to možné, přilož také fotografie zobrazující popisované poškození.
- Jak mohu reklamovat zakoupené zboží?
Pokud ti objednané zboží přišlo poškozené, není funkční nebo má jinou vadu, postupuj prosím podle pravidel pro reklamace (kompletní pokyny pro reklamace najdeš zde): bezodkladně nás o požadavku na reklamaci informuj e-mailem na adrese info@superbronz.cz, popiš zjištěnou vadu, uveď o jaké zboží se jedná a číslo objednávky nebo faktury. Pro snazší podání reklamace můžeš vyplnit náš reklamační formulář. Všechny reklamace se řídí naším platným reklamačním řádem, před odesláním reklamace se s ním prosím důkladně seznam: reklamační řád.
- Jak mohu vrátit zakoupené zboží?
V případě, že nejsi s nákupem spokojen/a, nebo jsi konkrétní opalovací přípravky nevybral/a správně, můžeš nákup jednoduše vrátit. Jak na to? O požadavku na odstoupení od smlouvy nás informuj do 14ti dnů od převzetí zboží nejlépe e-mailem na adrese info@superbronz.cz. Ve zprávě uveď číslo objednávky, jaké zboží chceš vrátit, a také číslo bankovního účtu, na který chceš peníze vrátit. Platbu od nás obdržíš zpět na svůj účet do 14ti dnů od vrácení zboží zpět. Pro snazší vyřízení můžeš využít náš formulář pro odstoupení od smlouvy.
Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, kompletní a nesmí mít porušený obal. Vracené zboží nám zašli spolu s kopií daňového dokladu (faktury) a ideálně také s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy na adresu: Vivaco s.r.o., Technologická 924/19, 779 00 Olomouc. Veškeré podmínky pro vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách (část 5. Odstoupení od smlouvy).
NENAŠEL/A JSI, CO HLEDÁŠ, NEBO SE CHCEŠ ZEPTAT NA NĚCO DALŠÍHO?
Pak nám svůj dotaz pošli e-mailem na adresu info@superbronz.cz, nebo využij kontaktní formulář níže:
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.